Sunday 2 October 2011

s.t.o.r.y.

assalamualaikum.. salam satu malaysia dan salam satu blogger to all my readers #bajekramaireaders


dah lama aku tak post entri kan.. rindunye sama blog yang cantek bersarang spider ni.. huhuhu
bukan sengaja tak nak post entri tapi waktu yang cemburu sangat dengan aku.. #yurk!!
tulah dengan aku pom nak cemburu.. macam lah aku heran sangat dengan kau.. #tahpaper
spm pom da tak lame lagi,,  stdy sangat la kan aku ni kn kn kn.. hahaha
ntah !! aku dah tak tahu nak tulis ape agi.. otak aku dah kering nak membebel lam ni.. huhuhuhu..
well.. aku nak ucapkan terima kasih kepada yang sudi follow blog aku ..
walaupom blog aku tak banyak entri macam blog aku yang sebelum ni.. tapi diaorang still follow aku.. thanks a lot to miz juliet , na nyna , and to syaher comel.. baru 3org.. hikhikhik..
anyway ,, aku ad jugak follow blog orang.. aku follow blog diorang ni sebab blog diorang ade tuto sal blog and entri diorang memang super awesome.. aku banyak amek tuto from diorang.. so aku credit to lettha , nurin , nana , and to kihah..
okeh la sampai cni je la entri aku kli ni..
selamat berblogging to all blogger...
:)

0 anggur:

let's make doodle

like buku cinta blogspot fanpage sekali..

::nop khabor::
αƨƨαℓαмʋαℓαικʋм... ƨɛℓαмαт ∂αтαиɢ.. ғσℓℓσω ʏɛω