Thursday 8 September 2011

s e l a m a t p a g i d u n i a- s.t.o.r.y

assalamualaikum.. salam satu malaysia dan salam satu blogger..
selamat pagi kepada rakyat-2 jelataku yang baik hati bace titah ku di pagi hari yang teramat sejuk ini..
choi!! ayat gedix.. macam la ade orng bace..
okeh.. hari ni aku nak story pasal sambutan hari raya yang diadakan di sekolah semalam.
korang jgn jelez kalo skola korang takde buat.. :P.. mungkin ade jugak insan-2 lemah berkate di dalam hati sambutan hari raya apenye?? syawal da ta terasa la oit~ .. eh!! jap jap.. syawal kan SEBULAN,so ta kisa la kan bila-2 je bole beraya.. wweeekk!!.  haha..
back to the story, sebelum sambutan aku ngan kawan-2 aku rancang nak pakai jubah ala-2 arabian g2.. ade la dalam lima orang yang nak pakai jubah.. termasuk aku. tapi aku tade jubah. then, aku pinjam ngan kakak aku.. mula-2 memang tanak pakai tapi nk penuhkan hajat kawan-kawan aku.. aku pakai jugak.. act, aku lagi selesa pakai baju kurung ngan shawl. tapi demi jaga hati kawan.. pakai la jugak.. aku tade shawl or pashmina yang warne same ngan jubah kakak aku tu.. hikhik.. terpaksa pegi mydin cari shawl last minit.. memang penjual SOMBONG TAHAP GABAN bencinye aku.. saba je la. :)akhirnye dapat jugak cotton shawl warne itam wif inner.. :)

esoknye, paka jubah,shawl berbelit, pastu galas beg sekolah yang ta berapa nak ringan tu dan pegang kek n puding.. TERAMAT LA SEKSA rasa macam nak baling je sume tu.. saba-2. (1st time pakai jubah macam-macam dugaan yang datang) untong ayah aku hantar sampai dalam gate skolah.. ta la malu sangat kalu kene  jalan sorang.. :)

bile sampai kat perhimpunan sume tengok aku.. malunye..... and yang paling sedih, juz tiga orang yang pakai jubah..:(.. termat la sedih.. kalu aku tahu ade kawan aku pakai baju kurung.. aku dahulukan baju kuarung daripada jubah yang aku pakai.. dala beso ngan aku.. herm.. aku sabo je.. 

tapi ade lagi dugaan yang paling beso.. kek yang aku bawak tade orang makan!!! sia sia aku masak.. da la pertame kali buat kek, pastu tade yang makan, nasib baik si kembar .. ALHAMDULILLAH makanan yang aku bawak sume habis..

mesti ade yang tertanye-2.. sesi bergamber takde k??
gile ko takde.. hakhak
ade lorh.. 
aku upload lenkali je la ek..
takde mood..
semalaman aku tak tidor.. 
sian aku kan
ni sume sal blog lame aku kene HACKED!!
okeh readers.. seamat menikmati keindahan pagi dan selamat bersarapan.. :)

0 anggur:

let's make doodle

like buku cinta blogspot fanpage sekali..

::nop khabor::
αƨƨαℓαмʋαℓαικʋм... ƨɛℓαмαт ∂αтαиɢ.. ғσℓℓσω ʏɛω