Friday 18 November 2011

#kecelaruan.


assalamualaikum.. salam satu peeps!! *tutup mate*
blog aku da berhabuk skg. sarang labahlabah da banyak.. #kidding *bajet hotstuff*

sorry la, bukannye aku sengaje tgglkn blog terchenta aku ni tapi aku ade sebabsebab tertentu.. such as
AKU DA JADI CALON PEPERIKSAAN SIJIL PELAJARAN MALAYSIA sekarang!! 
surprise tak?? huhuhuhu.. 

um... dulu mase aku form 4, aku rilex je tgk senior aku take spm..  cam tade hal je.. macam exam bese je aku rse tapi cume ade pngws je yg jge.. tapi bila da aku sendiri yang jadi calon.. #wallawe nervous nak tercabut bulu mate aku.. hakhakhak..

#nw da 4hari aku da exm.dan bermaksud da 4 subjek aku da berjaya jwb...
tpi bru je 4 , tpi macammacam cubaan yang allah nak bgi kat olls cnddtes spm..
and aku paling frust dengan paper sejarah.. cube korang bygkan, ape yang korang study xkua!
klau kua pom soalan cepumas. da a soalan sume KBKK. *meraung-raung sambil kesat air mate dgn shawl*
aku da la plg lemah kalu part KBKK.. urm sabau je la..

paper math pulak, soalan ya allah punye la power sampai kawan yang duk sebelah aku terpakse ambik 5 minit lbh mse sbb nak siapkan soalan tu.. w/pom soalan power tahap gaban, tapi THANK TO ALLAH aku bole jwb sume.. siap kul 12.15noon... 15mnt lbh awl.. :)
klau paper math dengan bm.. alhamdulillah.. bole jwb molek-molek...
sal dapat A ke tak.. aku tak taruh keyakinan lam diri aku..
sebab cikgu aku kate, ''kalau kiter terlampau yakin kita akan dapat A lam sesesubjek tu, BESAR KEMUNGKINAN kita takkan dapat apa yang kita nak''. 
konklusinye, doa la supaye pemeriksa kertas murah hati dan baik hati.. yang lain juz tawakal. kan da buat yang terbaik mase jawab tu.. :)

hari isnin ni paper PAI .  selase ade kem sains kat sekolah . hari rabu ade kem sains kat sekolah kebangsaan sultan sulaiman I. khmis plak exm paper sains.. 
hahahaha.. bijop dop cikgu aku susun jadual?? huhuhuhu
ok la.. nak out da.. #kbai

p/s: pengawas peperiksaan hensem!! hohoho. kbai

0 anggur:

let's make doodle

like buku cinta blogspot fanpage sekali..

::nop khabor::
αƨƨαℓαмʋαℓαικʋм... ƨɛℓαмαт ∂αтαиɢ.. ғσℓℓσω ʏɛω