Thursday 8 September 2011

b e l o g b a r u

assaamualaikum.. salam satu malaysia dan salam satu blogger semua..
kenapa title 'b e l o g b a r u' ?? kenapa??!!!
aku dah tak tahu camne perasaan aku sekarang ni.. ase cam nk jerit kuat-2
okey.. aku story.
mula-2 aku on9 fesbuk aku.. then, tengok la ade budax post something kat group top n cute blogger.. aku bukak blog budax tu.. dia ade buat freebies.. aku memang rancang nk ambik.. so, aku pom dengan baik hati terus on9 blog aku.. pastu aku tengok cam something wrong je kat blog aku tu.. dia kate sistem keselamatn blog aku TERAMAT LEMAH dan membuatkan blog aku hilang dari alam maya ni.. waaaaarrrrgghhh!!!!!!! makkkkk!! aku rase da nangis ni.. aku sayang blog aku.. da la susah-2 aku hias berbagai blog mcm bilik aku . :'(.. sobsob

and now!!
this is my new blog.. ta edit pape pom ag . header pom ta buat lagi..
act.. ade ta yang rajin nk buatkan header untuk aku?? hik..hik

da larut malam.. sweetdream.. :)

0 anggur:

let's make doodle

like buku cinta blogspot fanpage sekali..

::nop khabor::
αƨƨαℓαмʋαℓαικʋм... ƨɛℓαмαт ∂αтαиɢ.. ғσℓℓσω ʏɛω