Monday 9 January 2012

she's my sis

assalamualaikum.. readers, followers, stulkers, and others.. hahaha
mcm biasa aku dah lame tak online dan aku dah lame tak update buku cinta aku ni..
mohon seribu kemaafan kepada peneraju nuffnang .. hahaha #adeakukisah
banyak sangat reason knp aku tak online. tak payah la aku bagitahu..

okey . tgk tajuk aku kali ni..
tgk pulop gmbr ni
wan noor sumiyyah
ni adik aku yang no. 3.. satu-satunye adik aku yang paling rapat dgn aku..

story:
musim persekolahan dah masuk . adik aku ni aku pggl kak teh. dye dah form4 skg..
naak tahu? dye dah masuk sekolah vokasional dkt tanah merah, kelantan.. 
#akurindumugemok
aku pom tak tahu kenapa la dye layak masuk smv tanah merah tu. nkkate result gempak. tak lah gempak mane, isi borang pom mase last date. kalau dah rezeki tu, memang tak kemana kan.. umm rezeki mu la teh.
ekceli aku dlm dilema 'mood' sedih skg.. dye yg plg rapat dgn aku dan dye jugak penyeri fmly aku.. 
bile dye takde , rase cam sunyi je rumah aku. 
tido mlm2 pom rase kosong je sblh aku.. hahaha
aku rindu mu lah. *kesat air mate
bile mu nok balik ni.. 
asrama mu dengan kelas jauh ngak.. mesti mu kurus balik kkg kam.. haha
dah tu makan pulop ikot timer. sian mu.. :(
kalu duk kat rumoh bole la aku goreng ayamas drumet k mu.. kite bole mkn ayam kentucky same. hahaha
otok aku dop betol doh..
mu tahu dop mok dop nangis doh . hahaha
mok kate kalu ye duk sorang ye nangis r sebab teringat mu mkn nasi dpn tv. hahaha
dakhu bende lah

sedunye aku rase. hahaha
okbai..

thanks to my boyfie sebab setia bace blog ni.. :)

0 anggur:

let's make doodle

like buku cinta blogspot fanpage sekali..

::nop khabor::
αƨƨαℓαмʋαℓαικʋм... ƨɛℓαмαт ∂αтαиɢ.. ғσℓℓσω ʏɛω